רכיבי נגישות
- הדגשת ניווט מקלדת
-
בחר גודל פונט
-
בחר קונטרסט
- איפוס הגדרות נגישות
וידויה של בחורה הנמצאת בנקודה גורלית בחייה, המתמסרת לרגשות המציפים אותה בתשוקה הרסנית, ונחושה לנקום במין הגברי, ואולי להרוג את הזמן. במהלך המחזה מתגלים הרומנים הסודיים
של הגיבורה. הדמויות הגבריות המגוחכות המופיעות לנגד עיננו על-ידי משחק וירטואוזי של השחקנית מעלים חיוכים ומציגים ביקורת על המין הגברי. הצגה מרגשת ונוגעת ללב בעלת הומור עדין.
הזדמנות נוספת של הקהל לפגוש ביכולת של הסופר יצחק בן נר ( 'שקיעה כפרית', 'פרוטוקול')
ליצור סיפור פרובוקטיבי תוך כדי שימוש בשפה קולחת המשלבת את היום-יומי עם הפיוטי.
פרס ראשון בפסטיבל תאטרונטו 2004
מונודרמה פסיכולוגית שעוסקת בפתולוגיה הנפשית של חולה סופנית.
מבוסס על פרק מספרו של יצחק בן-נר 'עיר מקלט'.
"בן-אוזיליו מצליחה לבנות נוכחות מורכבת ומרתקת.... עיניה הגדולות מבטאות את כל מה שמסתתר מאחורי המונולוג הציני והממורמר שלה – הכאב,הפחד והבדידות האיומה." (ידיעות אחרונות), "אין זו חוויה רגילה בתיאטרון, ולמה לא לומר שהיא פשוט מרגשת..." (אליקים ירון, מעריב)
עיבוד ובימוי: איסי ממנוב, יוצר שותף: ניר טורק, בהשתתפות גילי בן אוזיליו, מעצבת תפאורה: מיכאלה ליקא, מעצב תאורה: אסי גוטסמן, מוסיקה: דודיק אופנהיים
גילי בן-אוזיליו שיחקה במספר תפקידים ראשיים בתיאטראות שונים וביניהם:
ונדלה ב'אביב מתעורר', הבתולה ב'בתולה מלודמיר' – תאטרון החאן. לורה ב'ביבר-הזכוכית',
שפרה ב'ליל העשרים', התאטרון הלאומי 'הבימה'. ובקולנוע: 'עורבים', 'הלם קרב', ו'האסונות של נינה'.
"בן אוזיליו מצליחה לבנות נוכחות מוכבת ומרתקת...עיניה הגדולותוהנוקבות מבטאות את כל מה שמסתתר מאחורי המונולוג הציני והממורמר שלה, הכאב, הפחד והבדידות האיומה"
(ידיעות אחרונות)
"אין זו חוויה רגילה בתיאטרון, אתה מוצא את עצמך מרותק לשחקנית נדירה, שבמשחק בלתי מצועצע היא משדרת כנות ואמינות. ולמה לא לומר שהיא פשוט מרגשת ?"
(אליקים ירון – מעריב)
שחקנית: גילי בן-אוזיליו. עיבוד ובימוי: איסי ממנוב. יוצר שותף: ניר טורק.
מעצבת תפאורה: מיכאלה ליקא. מעצב תאורה: אסי גוטסמן. מוסיקה: דודיק אופנהיים.