רכיבי נגישות
- הדגשת ניווט מקלדת
-
בחר גודל פונט
-
בחר קונטרסט
- איפוס הגדרות נגישות
בושה- טוקבקים על תיאטרון
בושה- טוקבקים על תיאטרון
مُخجل- تعليقات على المسرح
הפוליטיקה של התיאטרון יוצאת מתוך הבמה ושחקנים
משלמים את המחיר בגלל זהותם הלאומית או דעותיהם.
מורד חסן הוא שחקן צעיר שמצא את עצמו במרכזה
של סערה כששרת התרבות החליטה שיש לעצור
את המימון לתיאטרון אל מידאן בגלל ההצגה
"הזמן המקביל" בה הוא משחק.
עינת ויצמן היא שחקנית ואקטיביסטית שבזמן
מלחמת "צוק איתן" ספגה איומים והטרדות.
שני מונולוגים על נתיבי קריירה והחיים בצל התיאטרון ש
קוראים לו המציאות הישראלית.
سياسة المسرح تخرج عن حدود الخشبة و الممثلون يدفعون
الثمن بسبب أرائهم و هويتهم القومية. مراد حسن هو ممثل
شاب يجد نفسة في معترك بقاء بعد أن قررت وزيرة الثقافة
إيقاف التمويل لمسرح ألميدان في أعقاب مسرحية "ألزمن
الموازي" التي يمثل بها في مسرح الميدان. عينات فايتسمن
ممثلة و فعالة سياسياً تلقت تهديدات و تحرشات في فترة
حرب ״الجرف الصامد". مونلوجين عن المهنة و الحياة في
ظل مسرح ما يدعى الواقع الإسرائيلي
איחולי מוות ואונס קבוצתי - מתוך NRG
מבט- הסיפור העצוב מאחורי ההצגה "בושה"
גרסה ראשונה של העבודה פותחה במסגרת פסטיבל א-ז'אנר 2015 מלחמה (ושלום), תיאטרון תמונע.
משך ההצגה: 70 דקות
כתיבה: | עינת ויצמן, מורד חסן |
| |
בימוי: | עינת ויצמן |
| |
יעוץ אמנותי: | ענת אייזנברג |
| |
תאורה: | עדי שימרוני |
| |
ע. בימאית ומנהלת הצגה: | עדי מור |
| |
תודה מיוחדת: | איל ויצמן על העזרה, הרעיונות וההכוונה |