רכיבי נגישות
- הדגשת ניווט מקלדת
-
בחר גודל פונט
-
בחר קונטרסט
- איפוס הגדרות נגישות
נאוה ומאיה ביחד ולחוד
מאיה דוניץ / סולו חדש
עבודת סולו חדשה מאת ובביצוע מאיה דוניץ שהוצגה בבכורה עולמית באנגליה באוגוסט 2016. אפשר לראות בעבודה זו מן טקס פרידה מכאב גדול ואהוב, מן ניקוי בית רוחני, הזמנה של אפשרויות חדשות והפתעות המשוחחרות מעקרונות ואמונות שהצטברו. מרחב מזמין ומאפשר ורסיות חדשות של עצמי. דוניץ מנגנת בעבודה זו על מגוון כלים ביניהם אקורדיון, תופים, קסילופון והושו.
מאת ובהשתתפות: מאיה דוניץ
תודות: תודה לאל ולנדיה וגל ולהורי שהביאוני עד הלום
נאוה פרנקל / I LOOK AFTER
בעבודה קצרה זו אני בודקת כיצד דימויים ישנים שחיברתי משנים את צורתם כאשר אני היא המבצעת אותם, ולא אותם מבצעים שהשתתפו בהם במקור.
"כבר כתבתי פעם על האפקט המיוחד והמשחרר של הפורמליזם (אמנות שמתמקדת בצורה) של נאוה פרנקל, שהוא "על גבול הרוחני בשביל אדם א-רו ְחני כמוני", ועל אחת כמה וכמה ב- I look after שלא רק חובר על ידי פרנקל אלא גם נרקד על ידה. גם המבצעים הנאמנים ביותר של פרנקל לא דוברים את השפה ברמה של שפת אם כמוה. זה אושר גדול, במיוחד בשבילי, לראות אדם באלמנט שלו, משוחרר ומלא עוצמה, לא מעוקם ולא משוייף לשום כיוון. ביקום החילופי של I look after הנונסנס הוא אמצעי התבוננות ומחשבה, או להפך. השחרור של פרנקל מקרב אותה לאידאל שמבקש היינריך פון קלייסט ב"על תיאטרון המריונטות", לאותו חן טבעי שהמודעות העצמית קלקלה ואולי אפשר להשלים מעגל ולשוב ולזכות בו דרך היידע והחשיבה." מרית בן ישראל, "עיר האושר".
מאת ובביצוע: נאוה פרנקל
עלה לראשונה בפסטיבל ריקודי חדר