רכיבי נגישות
- הדגשת ניווט מקלדת
-
בחר גודל פונט
-
בחר קונטרסט
- איפוס הגדרות נגישות
פרקים של חדווה
על ריקוד, על רקדנים, על מוסיקה, על מוסיקליות, על תשוקה, על באך, על הקלאסי, על העכשווי, על ילדותיות, על חדווה, על מסיבות, על לראות, על להראות, על אהבה לעבר, על אהבה להווה, על חופש, על כרמל, על דן, על איתי, על עמית, על רוני, על שחרור, על מבוכה, על המופע, על סגנון, על עירבובים, על חן, על אסתטיקה, על צורות, על מגדר, על אנשים, על מעגלים, על הביחד, על הלבד, על הכל, על כלום.
”אל מול התבניתיות הסדורה של הפרטיטורה המוסיקלית מתגלה הכוריאוגרפיה כפרץ הולך ומתעצם של תנועה משוחררת ומשחקית שחוגגת את חיוּת ההווה, ובמסגרתה נדמה כי הרקדנים מאבדים את עצמם מרצון באינרציה של הריקוד, ובו זמנית נותרים מודעים לקונטקסט הפרפורמטיבי ומתקשרים עם הצופים סביבם דרך מחווה גופנית תיאטרלית או לכידה של מבטם.“
”אך מעל לכל, השרשרת האנושית שיוצרים הרקדנים בפרקים של חדווה, כמו בחירתם 'לזמר' יחד את המוסיקה ללא מילים, נחוות כתמצית ההתלהבות וחדוות הנעורים; הן מזכירות לנו הרגלים נשכחים של קירבה שנעלמו לפרקים בימי המגפה, ומחזירות לנו את חגיגיות הגוף, חסד המגע, וההבנה כי המחול מחבר אותנו יחד.“
העין העכשווית, עידית סוסליק
כוריאוגרפיה: רוני חדש // ניהול חזרות: דנה שובל // ליווי אומנותי: דנה רוטנברג, עודד גרף // דרמטורגיה: מאיה ברינר,יעל ביאגון ציטרון // יעוץ סטיילינג: עמרי אלבו, שירה אלקובי // רקדנים יוצרים: דן בורשטיין, כרמל בן אשר, איתי ביבס, רוני חדש, עמית זרצקי/תמר קיש
העבודה עלתה בבכורה בפסטיבל הרמת מסך 2020 וזכתה לתמיכה מטעם מפעל הפיס, מרכז סוזן דלל, מרכז קלור לאומנויות הבמה, מרכז נווה שכטר, פרויקט האקווריום ומרכז יד חריף.