ICON אייקון 2019

ניהול אמנותי: עופר עמרם ורננה רז

 

בדיוק לפני עשור, בשנת 2009, הלכו לעולמם פינה באוש ומייקל ג'קסון.

 

פינה באוש, כוריאוגרפית ששינתה את פני המחול במאה העשרים, הביאה תפיסה חדשה של גוף ותנועה: "לא מעניין אותי איך אנשים נעים, אלא מה מניע אותם."; וכאשר עוצמים את העיניים ומדמיינים את הגוף הנע ביצירתה של באוש, עולה תמונה בהירה, מדויקת, ייחודית, חד פעמית; תנועה אייקונית.

 

מייקל ג'קסון, זמר פזמונאי ורקדן, נכנס באמצעות המוזיקה שלו, הקליפים המרהיבים וסגנון הריקוד המשוכלל שהביא, להיכל התהילה של התרבות הפופולרית ואף זכה לכינוי "מלך הפופ".

בעוד פינה באוש עסקה בקילוף השכבות הרבות בכדי להגיע ל'אני' העמוק, הוסיף ג'קסון לאורך חייו עוד ועוד שכבות, עד ש'האני' שלו נעלם והוחלף בפנים אחרות, עד שהסרט התיעודי "Leaving Neverland" הסיר את כל המסיכות וניתץ את האייקון לרסיסים. הסרט העלה שאלה שחוזרת ועולה תדיר במציאות של ימינו - מה קורה כשאייקון משנה את פניו, מה בין האדם לאייקון והאם הם יכולים להתקיים בנפרד.

 

אינטימדאנס 2019, שזוהי מהדורתו ה20 במספר, מבקש לבחון את המושג 'אייקון' על היבטיו השונים:
אייקון כסמל חזותי תמציתי; אייקון של דמות, אובייקט, תרבות.
מה האפשרויות שיש לבמה ולגוף,  להרחיב, לפרק ולשנות את המקור האייקוני?
האם אייקון, בשל מעמדו, יכול להיות מופקע מהקשרו התרבותי, ולמי למעשה הוא שייך?
האם אפשר ללכוד את הרגע בו דבר מה הופך אייקוני
ומשאיר את חותמו על התרבות האנושית?

השנה בפסטיבל שניים עשר יוצרים יציעו את פרשנותם לאייקונים ולמנגנוני האיקוניזציה, ביצירות בכורה מאת דנה רוטנברג, אורי לנקינסקי, רייצ'ל ארדוס, גבע זייברט, תמי יצחקי, מעין ליבמן שרון ויערה ניראל, מיכל הרמן ורותם וולק, עדו פדר, אור מרין ואורן נחום, דנה חפוטה, מיכל גיל, צוקי רינגרט וכרמל בן-אשר.

 

בנוסף לתוכניות יוצג מיצב תאורה וסאונד מאת יואב בראל, תערוכת אינסטגרם שיתופית בנושא 'אייקון', תערוכה בהשתתפות האמנים: רונה יפמן, תמר קרוון, יוחאי מטוס, דינה גולדשטיין ועוד.
ליין המסיבות "
KOK SHOCK" יתארח בפסטיבל ויקיים מסיבת נושא סביב נושא הפסטיבל; במת סטודנטים (אותה יזמו ענת כ"ץ וארז מעין שלו, המנהלים האמנותיים הקודמים של הפסטיבל) ופרוייקט צילומים מיוחד של יאיר מיוחס המבוסס על שנים עשר הבכורות המשתתפות בפסטיבל. 

 

 

להמלצות וכתבות:

 

עיתון הארץ

https://www.haaretz.co.il/gallery/dance/dance-shows/event-1.3474899

 

סילביה מיידעת

http://www.silviagolan4.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=2235372

 

למטייל

https://www.tiuli.com/events/12842/%D7%A4%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%91%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%93%D7%90%D7%A0%D7%A1-%D7%94-20

 

AURORA

http://www.aurora-israel.co.il/tmuna-en-el-vigesimo-imtimadance-analiza-el-icono

 

PHOTOUR

http://www.photour.co.il/index2.php?id=3&lang=HEB#%D7%AA%D7%9C_%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91

 

GOOD TIMES

http://www.goodtimes.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=2239086

 

MAARIV

 

MAARIV2

Tone deaf

רייצ'ל ארדוס מזמינה את הרקדנים והקהל לערב קריוקי של שירים אייקונים. לאותם שירים מסויימים, המציתים רגשות וזכרונות בתת המודע הקולקטיבי של כולנו, היא נותנת ביטוי בימתי גופני. מה משותף לקריוקי ולשירה בציבור? מה יש בשיר מסויים שמנסח משהו עבור כל כך הרבה אנשים, ובצורה אישית כל כך?

 

כוריאוגרפיה ובימוי: רייצ'ל ארדוס

רקדנים: תומר גיאת, גלעד ירושלמי, אופיר ינאי

 

עגלה ריקה

תמי יצחקי מפגישה ביצירתה דמויות ותורות אייקוניות שמרכיבות את עולמה התנועתי והתרבותי.

משה פלדנקריייז דר בכפיפה אחת עם רבי נחמן, ומרינה אברמוביץ' עם הנביא יחזקאל.

אינטגרציה מעוררת מחשבה על הגוף כנקודת מוצא וצומת של עולמות שונים. מבט אישי ומבולבל של ידע והשראות, עגלות מלאות ועגלות ריקות.

 

כוריאוגרפיה וביצוע: תמי יצחקי

דרמטורגיה: רונן יצחקי       

מוסיקה: רמי טרייסטמן Studio Ramix  

ייעוץ תוכן: יהודה מילר

הפקה: בין שמיים לארץ

תודות: קבוצת מחול ק.ט.מ.ו.ן תכנית הרזידנסי

 

60,000 גר(ה)ם

על ידי ליקוט, עריכה, חיבור וביצוע שלל רב של הרמות מעבודותיה של מרתה גרהם, מנסה דנה רוטנברג להתחקות אחרי דינמיקה בינמגדרית ארכאית, ארכיונית, ארכיטקטונית. היא בוחנת את השתקפותה של גרהם בגופה ובאישיותה שלה. מאירה דרכן את יחסיה עם סביבתה, היכולת והרצון שלה להישען ולהיתמך ויחסי הכוחות שבין המיתי והעכשווי. 

 

יוצרת: דנה רוטנברג

ביצוע: דנה רוטנברג ושמואל חלפון

ניהול חזרות וייעוץ אמנותי: מלאני ברסון, יעל ונציה

תלבושות: ענת צפריר

 

lovemissneeddead

אור מרין ואורן נחום מתבוננים בשיאים של רגש דרך פריזמה של תקשורת ברשת החברתית. מתוך מחקר על אינטימיות המיוצגת דרך אייקונים, אימוג'ים, גיפים ואפליקציות למיניהן הם מנסחים שפה תנועתית רגשית תואמת הבוחנת ושואלת מהו רגש אמיתי.    

מאת: אור מרין ואורן נחום בשיתוף התכנית להכשרת רקדנים יוצרים RE-SEARCH

כוריאוגרפיה: אור מרין
דרמטורגיה: אורן נחום
רקדנים: תכנית להכשרת רקדנים יוצרים 
RE-SEARCH

ניהול חזרות: רוני בן חמו
הפקה: שמרית גולן כהן

מוסיקה: Kraftwerk - Numbers, Pretenders - I'll stand by you

 

 

Splendor / דינה גולדשטיין 

אירוע חד פעמי מיוחד - יום שישי 14:00, כחלק מאייקון 1 , 13 דקות

 

מופע אנימציה חיה - עולם של פאר בארוקי עשוי מגזרות נייר קם לתחייה מול המצלמה ומוקרן בזמן אמת מול הקהל. 

 

מאת: דינה גולדשטיין

הפעלה: אדווה ויינשטיין

מוסיקה מקורית: דניאל שמר

Island of Faith / רות דולורס וייס  

 

העבודה נוצרה בתמיכת גלריה שכטר 

תודות: איילת גולן, רוני גולן, זוזה רוז׳נסקה, שירה פרידמן, נדב בכר

 

The Suit

אורי לנקינסקי מחליקה לתוך דמותה האגדית של ג'קי קנדי הגברת הראשונה ואייקון האופנה. דרך סיור ארכיוני בתיאטרון תמונע, בהשראת הסיור האיקוני שערכה עבור מצלמות הטלוויזיה, כשפתחה את דלתות הבית הלבן לעיני העולם וביססה את האייקון הנשיאותי ואת תפקיד הגברת הראשונה, היא שואלת שאלות על הדמיון בינה לבין דמותה של ג'קי, שאיפותיה, מאוויה, והחותם ששתיהן ישאירו בעולם.  

 

רעיון, כוריאוגרפיה וביצוע: אורי לנקינסקי

עיצוב: אורי טופז

יעוץ אמנותי: רייצ'ל ארדוס

 

פרינסס


גבע זייברט שב אל נסיכות דיסני שעיצבו את ילדותו ובמידה רבה גם את מי שהוא היום. הוא מזמין אותן אל הבמה, כדי להתבונן בהן וללמוד מהן רגע לפני מאורע חשוב בחייו.
ערעור עולמו של דיסני הוא תהליך התבגרות אישי של היוצר.

כוריאוגרפיה וביצוע: גבע זייברט
רקדנים יוצרים: אופיר ינאי, איתי ביבס, טל סגל ומאי רזניקוב
כוריאוגרפיה
Summer Night City: יפעת דיבון

תודה למורן מילר, מדיסון הוק, יסמין מחמוד, עמרי אלבו, גיל הכהן, דנה כספי לביא, יאיר דברת ויגאל פורמן. תודה למשפחת זייברט-אדירם.

 

 

כס

דנה חפוטה מבקשת ליצור כוריאוגרפיה שמשקפת את יחסי הכוחות בין תרבות המזרח לתרבות המערב,  מהו ניכוס תרבותי וכיצד יחסי כוחות בין קבוצות מקבלים ביטוי בשדה האמנות? למי שייך אייקון או סמל? האם יש לתרבות מסוימת בעלות על סמליה או שתרבות היא מאגר כלל אנושי שכל בני האדם חולקים אותו?

 

כוריאוגרפיה וביצוע: דנה נעים חפוטה

רקדנית יוצרת: נונציה פיצ'אלו

 

lovemissneeddead

אור מרין ואורן נחום מתבוננים בשיאים של רגש דרך פריזמה של תקשורת ברשת החברתית. מתוך מחקר על אינטימיות המיוצגת דרך אייקונים, אימוג'ים, גיפים ואפליקציות למיניהן הם מנסחים שפה תנועתית רגשית תואמת הבוחנת ושואלת מהו רגש אמיתי.    

 

מאת: אור מרין ואורן נחום בשיתוף התכנית להכשרת רקדנים יוצרים RE-SEARCH

כוריאוגרפיה: אור מרין
דרמטורגיה: אורן נחום
רקדנים: תכנית להכשרת רקדנים יוצרים 
RE-SEARCH

ניהול חזרות: רוני בן חמו
הפקה: שמרית גולן כהן

 מוסיקה: Kraftwerk - Numbers, Pretenders - I'll stand by you

 

קינת הלויתן 

טקס קינה ועילוי רוחות - מחווה לאהובה עוזרי ז״ל

 

בילדותה היתה נשלחת אהובה עוזרי על ידי אימה לקונן בבתי אבלים בכרם התימנים.

בגיל 52, כשאיבדה את מיתרי קולה למחלת הסרטן, עוזרי לא היתה מוכנה להספיד את קולה.

כשלמדה שהלויתן מצליח להפיק צליל המתפרש על פני רדיוס של 15 קילומטרים באמצעות העברת אוויר בצינור שאין בו מיתרי קול, 

היא חקרה ולימדה את עצמה במשך 6 שנים כיצד לתרגם את הטכניקה הזו להפקת שירה.

עיצוב החלל באמצעות אור וסאונד הוא הומאז׳ ליכולתה המיוחדת להעביר את הקהל חוויה רוחנית טרנספורמטיבית באמצעות הקינה, 

ובכך לממש את תהליך האבל - המעבר מן הריק שנותר, אל חלל חדש שנפתח, ואל האפשרות להתחיל למלא אותו.

 

עיצוב סאונד: נועם טמקין

שירה: יואב בראל

מילים: אהובה עוזרי

ייעוץ אמנותי: איריס מועלם, רננה רז ועופר עמרם

מֵחווה   Evening

כרמל בן אשר וצוקי רינגרט שבים אל דמותה האייקונית של הכוריאוגרפית, האמנית ומורת הדרך חווה פיינגולד.

בערב מחווה שהעלו לכבודה הם מערערים על הדרתה הבוטה מהקאנון ושבים אל יצירותיה ואל פרקטיקות העבודה שלה. 

חזרה זו אל דמותה של חווה מולידה דבר מה אחר וכמו בוראת אותה (ואת עצמם) מחדש. 

 

מאת ובביצוע: כרמל בן אשר וצוקי רינגרט

עין חיצונית: ענת ועדיה

אמן וידאו שותף ליצירה: דניאל פייקס

מוזיקה מקורית: נגה שגב

עיצוב אביזרים ובמה: איה בן אשר

 

היצירה נהנתה מתמיכת סטודיו יסמין גודר במסגרת תכנית אמן אורח.

תודות: לעינב לוי ויניב אברהם, ליסמין גודר ועומר אלשיך, להלל קוגן , איריס ארז, רן בראון, רוני חדש ומיכל קינן. לגלעד ואלון.

 

מותחן

מיכל גיל העריצה כילדה את מייקל ג'קסון. בקליפ של "מותחן" צפתה אינספור פעמים, שיננה את הכוריאוגרפיה, וביקשה השנה לחקור את הקליפ האיקוני ששבר שיאים והרחיב את גבולות הוידאו הקליפ. אלא שאז פורסם הסרט התיעודי על הצד האפל של מייקל, והאייקון התפורר לה אל מול עיניה, כמו דמותו והפרצופים והמסכות הרבים שעטה, שנתלשו באבחה. את החלקים יש לחבר מחדש, שכן בחצות מתעוררת המפלצת

מחווה אפלה לאייקון וליצירת המופת "מותחן".

 

יוצרת ומבצעת: מיכל גיל

מוסיקה: האודיו של הקליפ המקורי של Thriller  של מייקל ג'קסון

עריכה מוסיקלית: חבר פרלמוטר
תודות: סיגלית לנדאו, מאיה פליקסברודט, אורלי אלמי, סביון, מאיה פז, רננה רז, עופר עמרם.


שרופות

מיכל הרמן ורותם וולק מתבוננות בתופעת ההערצה. מי הן אותן גרופיות? מה גורם להן לאבד שליטה, וכיצד הן בוראות את האייקון ונותנות לו תוקף וכח? דרך מנגנונים פיזיים, מנטליים ופולחניים הן יוצרות מעגל קסמים חידתי וסיזיפי של עונג, עינוי וריק.

הן מעריצות. הן חסרות גבולות ומעצורים, קיומן תלוי בדבר, הן רוצות להתרגש, לרגש, להרגיש, להקריב, להתקרב, להיבחר.


יצירה וביצוע: מיכל הרמן ורותם וולק

עיצוב פוסטר: דורון פלם

 

Heavily Ever after

מעין ליבמן שרון ויערה ניראל משיבות מבט לביטוי האייקוני שרודף אותנו Happily ever after. דרך דואט בין רקדנית לוידאו, הן בוחנות - מה מתרחש ביום שאחרי 'עצם היום הזה'? מנקודת המוצא של הסולו האיקוני של פינה באוש "The man I love", הן מתבוננות על הפער בין הפנטזיה למציאות; בין הרצון הפנימי האישי לציפייה החברתית; ואילו דימויים מוזנים אל ראשינו וליבנו תדיר הגורמים לנו לאמץ את הנרטיב הזה.

יוצרות: מעין ליבמן-שרון ויערה ניראל

רקדנית יוצרת: אלמוג קדרון

כוריאוגרפיה: מעין ליבמן-שרון

עיצוב וידאו, חלל ובמה: יערה ניראל

ליווי אמנותי: רננה רז ועופר עמרם

תלבושת: רעות שייבה

סאונד: יערה ניראל

ייעוץ דרמטורגי: רות חוף

 

 

lovemissneeddead

אור מרין ואורן נחום מתבוננים בשיאים של רגש דרך פריזמה של תקשורת ברשת החברתית. מתוך מחקר על אינטימיות המיוצגת דרך אייקונים, אימוג'ים, גיפים ואפליקציות למיניהן הם מנסחים שפה תנועתית רגשית תואמת הבוחנת ושואלת מהו רגש אמיתי.    

 

מאת: אור מרין ואורן נחום בשיתוף התכנית להכשרת רקדנים יוצרים RE-SEARCH

כוריאוגרפיה: אור מרין
דרמטורגיה: אורן נחום
רקדנים: תכנית להכשרת רקדנים יוצרים 
RE-SEARCH

ניהול חזרות: רוני בן חמו
הפקה: שמרית גולן כהן

מוסיקה: Michel Mayer - SpeakerKraftwerk - Numbers, The Model, Dubfire + Kittin - Ride (Vince Clark Remix), Pretenders - I'll stand by youDavid Tomlinson & Dick Van Dyke  - Let's go and fly a kite

 

לרכישת כרטיסים 

 

ניהול אמנותי משותף: ארז מעין שלו, ענת כ"ץ ורננה רז

 

יותר מידי

המקור של העקצוץ, של הגירוד הוא כשהכל יותר מידי.

אני נכנסת למקום המגורה, הלא נוח, לא נעים, לא מתאים.

 

כוריאוגרפיה וביצוע: עדי גבירץ

מוסיקה: Thom Yorke - volk

נוצר במסגרת הסדנא להכשרת רקדנים בחיפה

תודות: יעל כנעני ונעה שביט

 

בשדותיכם

״אני רוצה לפקוח את עיני 

לצמוח לאיטי

הרביתי לחלום

החלומות טרפו אותי״ (רחל שפירא(

 

כוריאוגרפיה וביצוע: רוני מילטין

מוסיקה: כמו צמח בר – חוה אלברשטיין

נוצר במסגרת פרויקט קומפוזיציה של "המסלול" בהנחיית יעל ונציה.

מנהלים אמנותיים "מסלול" - נעמי פרלוב, אופיר דגן

 

 

ערוץ 3

מחקר וחיפוש של מגע ואיכויות טקטיליות כטריגר להנעה ועניין פיזי מתמשך.

מערכת המגע (Tactile system)  היא האחראית על חוש המישוש. היא מעבירה מידע, המתקבל מהסביבה באמצעות קולטנים הנמצאים בעור, אל המוח. המידע מגיע כל הזמן אל המוח, אך רק חלק ממנו מגיע למודעות.

 

כוריאוגרפיה: הדס אשל

רקדניות: איב גסר, ליאור בורשטיין חדד, הדס אשל

ליווי אמנותי: שרון צוקרמן ויזר

מוסיקה: Christopher Hobbs

תלבושות: דור דב טולצ'ינסקי

הפקה: מורן בש דנון 

 

העבודה נוצרה במהלך התוכנית לכוריאוגרפיה של מרכז כלים בבת ים.

 

 

גרוטאה

תוך כדי תנועה וטקסט מוצא עצמו הקהל בעולם של גלגלים, מתכות, גוף ורגש מאוד שונה ממנו אך גם מאוד דומה.

 

כוריאוגרפיה וביצוע: זהבה פדנס

נוצר במסגרת דיוקן האמן היוצר - תוכנית הלימודים של המרכז לתיאטרון עכו, בניהולה של מירב כהן, תחת ניהולה האמנותי של סמדר יערון.

 

 

לפרוטוקול

גוף כמפה חברתית בה כל הטעמים נבלעים לתוך בליל אחד בעל מרקם אחיד.

 

כוריאוגרפיה וביצוע: רותם גרינברג 

רקדנית יוצרת: אלה פולק 

משתתפות: תמר לוי, נוי חבר, ספיר נר גאון, אפרת לייבנזון, מיכל זולברג, ירדן חלפי

מוסיקה: No Good/KALE

 

 

מוטבעת

נותנת לגוף לשחק ברעיון.

כוריאוגרפיה וביצוע: איב גסר

מוסיקה:  It's a long way - Caetano Veloso

נוצר במסגרת המסלול לכוריאוגרפיה באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים בהנחייתן של ענת שמגר ואיריס ארז.

 

 

עדינה

להתחבר לגרעין הלא מרוסן שבי. להשתחרר מעצמי. לזוז ולשיר בלי חוקים, בלי מעצורים, בלי הרהורים. ללכת עד הסוף, לא לחשוב, לא לשפוט, לאפשר לעצמי להיות.

 

כוריאוגרפיה וביצוע: עדי רוזן 

מוסיקה: Mozart -  The Magic Flute, Queen Of The Night Aria

עיצוב תלבושות: עדי רוזן

 

 

משהו, בשביל שגם לי יהיה קצת זעם

כוריאוגרפיה: הילה רגב

רקדנים: איתי מאיר ושחר כהן 

מוסיקה: יוני בלוך - על מי אני עובד

תודות: עינב לוי ויניב אברהם

 

 שישי 28/6 12:00

 

 

היכון!

מאת עדו פדר

 

לרכישת כרטיסים לחץ כאן 

 

העבודה מציעה מעבר רעיוני מ״אייקון״ ל״היכון!״. האייקון, הוא תנועה לעבר העבר, לעבר דימויים חתומים שהגוף מצווה לשאוף אליהם. ההיכון! הוא תנועה לעבר ההווה, מתוך הנחה שכל הדימויים כבר מצויים בגוף. פחות לכונן ויותר להתכונן! לכן, קבוצת היכון! בת 9 רקדנים חוקרת פעולות איקוניות של אמנות הפרפורמנס - את האידיאל של הטמעת גוף האמן באובייקט האמנות. אותם פרקטיסים מכוננים הם כעת פעולת ההכנה של הדור הצעיר עבור עולם שדינו קריסה, משבר ואבדון. המופע שהוא טקס אשר יבקש מכולנו - כנופיית הפסטיבל - להביט במה נשאר, ברסיסי הגוף המתכונן, ביכולת ובסיבולת שמצויה בגוף של כולנו ובנכונות שלנו לפעול כאן ועכשיו, גם אם פעולה זו היא חסרת סיכוי. 

קונספט וכוריאוגרפיה: עדו פדר

יוצרת שותפה: מיכל סממה 

רקדנים: תמר אבן-חן, דרור בירגר, תמר בן כנען, עידו ברק, יעל וייס, עמית טינה, קובי סויסה, שי קוקוי, נעה שחף, מיכל סממה ועדו פדר

בתמיכת מפעל הפיס ומשרד התרבות

 

המופע כולל עירום

    

פסטיבל אינטימדאנס מארח קבוצת קריאה בהנחיית רן בראון:

 

מרתה VS פינה

להזמנת כרטיסים לחץ כאן

קבוצת הקריאה בהנחיית רן בראון מתארחת בפסטיבל אינטמדאנס! במסגרת מפגש חד-פעמי נערוך קריאה משותפת בטקסטים אודות שתיים מהיוצרות הידועות במחול המודרני שנעשו לאייקון: מרתה גרהם ופינה באוש. המשתתפים בקבוצה יתבקשו לקרוא את הטקסטים מראש ויחד ננסה לייצר שיח פורה שיאפשר לבחון במשותף כיצד אלו עשויים לשמש נקודת מוצא למחשבה על עשייה עכשווית.

מספר המשתתפים מוגבל, יש להירשם מראש כדי להבטיח את מקומכם בקבוצה.

רן בראון עוסק במחול ובחשיבה על מחול במסגרות שונות. הוא מרצה בביה"ס למחול עכשווי SEAD בזלצבורג, באקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים ובתיכון לאמנויות ע"ש תלמה ילין בגבעתיים. רן הוא מייסד כתב העת המקוון "מעקף", ושימש כעורך שותף של כתב העת עד 2017. ב-2014 ראה אור הספר "מקום לפעולה: כוריאוגרפיה עכשווית בתיאוריה ובמעשה" בעריכתו, אשר מסכם מחקר בתהליכי יצירה במסגרת התכנית לכוריאוגרפיה של "כלים". בימים אלה עיקר פעילותו מתמקדת בליווי אמנותי, אוצרות ופיתוח מסגרות דיסקורסיביות. 

Intimaicon#

במסגרת פסטיבל אינטימדנס, שייתקיים ב- 26-29 ליוני 2019 בתיאטרון תמונע בתל אביב בנושא "אייקון", אנו מתעתדים להציג תערוכת אינסטגרם שיתופית בחלל הגלריה של התיאטרון, שתציג לאורך כל ימי הפסטיבל.
אינטימדאנס מבקש לבחון את מושג ה"אייקון" על היבטיו השונים: אייקון כסמל חזותי תמציתי; אייקון של דמות, אישיות, אובייקט, תרבות.

 

איך זה עובד?

אנו מזמינים אתכן ואתכם להעלות תמונות, פרי מצלמתכם, של מה שבעינכם\ן הוא "איקוני", בפרשנות הכי רחבה וחופשית של המושג, ולתייג את התמונ\ות תחת Intimaicon#.

מרגע זה התמונה שהעליתם\ן מצטרפת לאוסף התמונות והדימויים שיוצגו בפסטיבל.

נשמח ונודה אם תעזרו לנו להפיץ את המסר, וכמובן הנכם\ן מוזמנים בחום להגיע לפסטיבל ולראות את שאר העבודות, ההופעות, האירועים, והמיצגים שחוקרים, מאתגרים, מערערים, חושפים את המנגנונים וחוגגים את ה"אייקון" על שלל צורותיו ופניו.

את התמונות יש להעלות עד לתאריך ה-20.6

עבור לתוכן העמוד